chickiss的夏天

Stand Under My Love - Diane Birch

Lyrics 歌词:

Somebody on the left

有人向左

Somebody on the right

有人向右

Somebody in the dark

有人在黑暗中

Somebody in the light

有人在光明里

 

They're harder than stone

生活比石头更坚硬

Make you feel so all alone

让你感觉如此孤单

The drugs don't work

毒品也不起作用

There's too much hurt

有太多痛苦

Gotta find another road

需要寻找另一条路

Gotta bear the heavy load somehow

需要找到方法承受这沉重的负荷

Big sky come crashing down

巨大的天空要塌下

There has to be a place for us in this world

世上一定有一个属于我们的藏身之处

With a little shelter from up above

保护我们不受伤害

Little lies at every turn

谎言无处不在

I wanna be the face you trust in this world

我想成为你在这个世上能信任的那张面孔

When you need a little shelter

当你需要一点庇护

Stand under my love

请躲进我的爱里

Stand under my love

躲进我的爱里

Somebody in the right

有人对了

Somebody in the wrong, eh eh

有人错了

Shaking hands with a devil mind

和邪恶的人打交道

Paying for protection, but there's none

来换取保护,但是一无所获

Hand on my heart

我起誓

When the future falls apart

当未来崩塌

And the fire won't burn

火焰不再燃烧

And the wheels won't turn

前进之轮停滞

When there's not another road

当前方没有路

We will bear the heavy load together

我们会一起承担重负

 

Big sky come crashing down

巨大的天空要塌下

There has to be a place for us in this world

世上一定有一个属于我们的藏身之处

With a little shelter from up above

保护我们不受伤害

Little lies at every turn

谎言无处不在

I wanna be the face you trust in this world

我想成为你在这个世上能信任的那张面孔

When you need a little shelter

当你需要一点庇护

Stand under my love

请躲进我的爱里

Stand under my love

躲进我的爱里

Stand under my love

躲进我的爱里

 

Well the story is in stone

故事已经刻入石碑

And the future may be known

未来或许会被人知道

When there's nothing left to say

当你已无言以对

I'll cover you, I'll cover you babe

我会保护你,我会保护你

Together we'll last for another day

在一起我们会撑过另一天

Big sky come crashing down

巨大的天空要塌下

There has to be a place for us in this world

世上一定有一个属于我们的藏身之处

With a little shelter from up above

保护我们不受伤害

Little lies at every turn

谎言无处不在

I wanna be the face you trust in this world

我想成为你在这个世上能信任的那张面孔

When you need a little shelter

当你需要一点庇护

Stand under my love

请躲进我的爱里

Stand under my love

躲进我的爱里

Stand under my love

请躲进我的爱里

Stand under my love

躲进我的爱里

Stand under my love

躲进我的爱里

Stand under my love

躲进我的爱里

评论

热度(2)