chickiss的夏天

Fast Forward - Amy Diamond

一个人:

年轻的声音,朝气十足的一首舞曲。

《Fast Forward》歌词:

(Baby when you're gone)
(哦亲爱的当你离开我)
It's like a bomb
那像一颗炸弹
Set off in my heart' in my heart
在我的心里点燃,点燃
(Baby when you're gone)
(哦亲爱的当你离开我)
I'm holding on
我会继续爱你

To love in my heart' in my heart
在我的心底,心底
(Baby when you're gone)
(哦亲爱的当你离开我)
I won't wait
我情不自禁
So impatient for you to be with me
要你陪伴着我,急不可耐
And time is running so slow
我度日如年
I just want you to know
我现在就想告诉你
(Ooh Ooh Ooh)
(哦 哦 哦)
Cause baby I know it's crazy
亲爱的 我知道这很疯狂
How it's been lately
生活每况愈下
I just wanna fast forward to you
我只是想冲进你的怀抱
I know it's been raining
我知道外面风雨大作
But we can make it
但我们可以一起走过
I just wanna fast forward to you
我只是想冲进你的怀抱
to' to you' aaah
冲向你~
to' to you' aaah
冲向你~
to' to you
冲向你
(Baby when you're gone)
(哦亲爱的当你离开我)
There is no one
世界上没有人
Replacing your heart' your heart
能取代你,取代你
(Baby when you're gone)
(哦亲爱的当你离开我)
I come undone
我整个人都不好了
I just fall apart' fall apart
我会心碎,心碎
(Baby when you're gone)
(哦亲爱的当你离开我)
I won't wait
我情不自禁
So impatient for you to be with me
要你陪伴着我,急不可耐
And time is running so slow
我度日如年
I just want you to know
我现在就想告诉你
(Ooh Ooh Ooh)
(哦 哦 哦)
Cause baby I know it's crazy
亲爱的 我知道这很疯狂
How it's been lately
生活每况愈下
I just wanna fast forward to you
我只是想冲进你的怀抱
I know it's been raining
我知道外面风雨大作
But we can make it
但我们可以一起走过
I just wanna fast forward to you
我只是想冲进你的怀抱
To' to you' haaah
冲向你~
To' to you' haaah
冲向你~
To' to you
冲向你

Haaah' to' to you' haaah
冲向你~
To' to you' haaah
冲向你~
To' to you
冲向你
Cause baby I know it's crazy
亲爱的 我知道这很疯狂
How it's been lately
生活每况愈下
I just wanna fast forward to you
我只是想冲进你的怀抱
I know it's been raining
我知道外面风雨大作
But we can make it
但我们可以一起走过
I just wanna fast forward
我只是想冲向你
I just wanna fast forward to you
只是想冲进你的怀抱

Fast forward to you
我只是想冲进你的怀抱
To' to you' haaah
冲向你~
To' to you' haaah
冲向你~
To' to you
冲向你

Haaah' to' to you' haaah
冲向你~
To' to you' haaah
冲向你~
To' to you
冲向你

评论

热度(9)