chickiss的夏天

Don't Ask Me - Mags Duval

Mr*GT:

小豆之家:

Dreaming of blue eyes in your are brown
梦想着蓝色的眼眸而你的眼睛却是棕色
Don’t ask me who this song's about
别问我这首歌唱的是谁
And I know you’d die if found out
因为若你发现了你会死的
But it’s not like that
但其实也不是这样的
So don’t ask me who this song's about
反正别再问我这首歌唱的是谁了

I think I’m gonna keep him out of this
我想我会把他匿名处置
It’s not worth making you feel real
而这也不值得你气急败坏
So can’t blame if you be incurious
我也不能责怪你太过好奇
But you don’t wanna know
但你也不会想要知道谜底

Who where what when or how
人物 地点 事件 时间 方式
Baby don't ask me
别再问个不休不止
So don’t ask me who this song's about
别再问我这首歌唱的是谁
Don't ask me
别再问我
Yeah if you want this thing to work out
若你想要事情真的得到解决
You'd better not ask me
就最好别再问我
Baby don't ask me
别再问我
Who this song is about
这首歌唱的是谁了

Too many questions can be weapons
很多问题都会成为隐患的凶器
If you don't use them right
若你利用不当
Hold back your aqusitions
收回你指控的罪名
Don't be the jealous child
别当醋缸男别那么小气
Cause I know you’d die if found out
因为若你发现了你会死的
And it’s not like that
但其实也不是这样的
So don’t ask me who this song's about
反正别再问我这首歌唱的是谁了

I think I’m gonna keep him out of this
我想我会把他匿名处置
It’s not worth making you feel real
而这也不值得你气急败坏
So can’t blame if you be incurious
我也不能责怪你太过好奇
But you don’t wanna know
但你也不会想要知道谜底

Who where what when or how
人物 地点 事件 时间 方式
Baby don't ask me
别再问个不休不止
So don’t ask me who this song's about
别再问我这首歌唱的是谁
Don't ask me
别再问我
Yeah if you want this thing to work out
若你想要事情真的得到解决
You'd better not ask me
就最好别再问我
Baby don't ask me
别再问我
Who this song is about
这首歌唱的是谁了

Don’t ask me who this song's about
别再问我这首歌唱的是谁了
Who this song's about
是谁又有何关系呢
Don’t ask me who this song's about
别再问我这首歌唱的是谁了
Who this song's about
这首歌唱的是谁
Don’t ask me who this song's about
别再问我这首歌唱的是谁了
Who this song's about
是谁又有何关系呢
Don’t ask me who this song's about
别再问我这首歌唱的是谁了
If you don't wanna know
若你并不是真的想知道

Who where what when or how
人物 地点 事件 时间 方式
Baby don't ask me
别再问个不休不止
So don’t ask me who this song's about
别再问我这首歌唱的是谁
Don't ask me
别再问我
Yeah if you want this thing to work out
若你想要事情真的得到解决
You'd better not ask me
就最好别再问我
Baby don't ask me
别再问我
Who this song is about
这首歌唱的是谁了

小豆之家敬上!

评论

热度(15)