chickiss的夏天

New World - VaVa、Krewella、Yellow Claw

小豆之家:

作曲 : Krewella/Yellow Claw
作词 : Krewella/VAVA
编曲 Yellow Claw
Krewella:
Krewella:
Yeah a lady down in saki
给这位女士倒上日本米酒
Yellow kitty eating Pocky
黄色凯蒂吃着Pocky(饼干条)

Boss bitch, hella cocky, that's whats up
碧池,很自信嘛,你是想怎样?
I'm in Cali making noise
我在卡利制造噪音
Off-hotel with the boys
和男孩们一起离开宾馆
Looking hella fresh, Kyoto, I'm the plug
看到很多新鲜玩意,京都,我好似插头
Valet's on me, like on
压在我身上的,活像条走狗
All the se oritas always show me love
所有的乐迷都展现出对我们的爱
Got a fire Russian model
在俄罗斯纵火
Taking Vodka from the bottle
现在来杯伏特加?
She don't need no chaser
可是她不需要解酒饮料!
in a cup (in a cup)
在杯子里
It's a new world, new world
这是个新世界、新时代
All the bad boys and the rude girls
所有坏男孩和粗鲁的女孩
It's a new world, new world
这是个新世纪、新纪元
Yeah we coming up
是的,我们即将回归
yeah we- yeah we coming up
是的,没错,我们马上将要回来了!
We don't wanna, we just wanna live
我们不奢求,就只想要存在
I'm about to,
我马上就要
come out with the clique
穿着clique牌的服装出场
It's a new world,
这是个新世界!
Yeah we coming up
所以我们回来了!
yeah we- yeah we coming up
没错,是的,我们卷土重来!
VAVA:
VaVa:
出人头地cuz I'm do what I want
出人头地,因为我做我想做的事
一只脚踏进了娱乐圈但say what i want
一只脚踏进了娱乐圈但敢要求我想要的
既然活在地球上

我比你活得更有样

新新世界充满欲望问你

baby what you want
baby,你在盼望着什么?
从东京出发到巴黎

从不怕再大的压力

with my squad加大了马力
和我的队伍加大了马力
眼睁大看下这差距

Tokyo to macau
从东京直到澳门
我不用拈花惹草

因为我想要的不用说我也能够得到

It's a new world, new world
这是个新时代
All the bad boys and the rude girls
所有的坏男孩和粗鲁的女孩们
It's a new world, new world
这是个新世界、新纪元
Yeah we coming up
是的,我们回来了
yeah we- yeah we coming up
没错,我们光荣复出
We don't wanna
我们不会奢求
we just wanna live
我们只想要存在
I'm about to
我即将就要
come out with the clique
穿着clique衣服登台演出
It's a new world,
这是个新时代
Yeah we coming up
没错,我们来了
yeah we- yeah we coming up
是的,所以,迎接我们的卷土重来

小豆之家敬上!

评论

热度(13)