chickiss的夏天

Don't Hide - Mike Perry

小豆之家:

You, you make me feel like me
你让我寻回了自己
Oh, the air you breathe takes me in
你吞吐的空气都教我心醉神迷
I, I didn't know that I
我并未察觉到
Had been in your eyes for a while
你的目光早已在我身上停了数秒
So if this is the way to go
如同我们注定是要分道扬镳
The feels we hold are just another road
想与你一同走过的路仿佛总是歧途

Taking us to nowhere
尽头只有一条死路
Don't hide, don't hide
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna do this
我不想再这样下去
I don't wanna do that
我真的不想再这样下去
Don't hide, don't hide
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna do this
我不想再这样下去
I don't wanna do that
我真的不想再这样下去
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna, I don't wanna
我真的不想再这样下去
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna, I don't wanna
我真的不想再这样下去
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna, I don't wanna
我真的不想再这样下去
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
This, this could be everything
你就是我的整个世界
Not just anything lets unfold
而并非是那人生中的过客
But we, we need to find it out
我们需要寻觅那最后的答案
How we do without or just turn around
怎能就此回头放弃
So if this is the way to go
如同我们注定是要分道扬镳
The feels we hold are just another road
想与你一同走过的路仿佛总是歧途
Taking us to nowhere
尽头只有一条死路
Don't hide, don't hide
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna do this
我不想再这样下去
I don't wanna do that
我真的不想再这样下去
Don't hide, don't hide
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna do this
我不想再这样下去
I don't wanna do that
我真的不想再这样下去
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna, I don't wanna
我真的不想再这样下去
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna, I don't wanna
我真的不想再这样下去
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
Don't hide (don't hide)
别再躲躲闪闪
'Cause I don't wanna do this
我不想再这样下去
I don't wanna do that
我真的不想再这样下去

小豆之家敬上!

评论

热度(19)