chickiss的夏天

Gravity - Alyssa Reid

小豆之家:

Alyssa Reid(阿莉莎里德)是加拿大天才原创歌手,1993 alyssa reid,Alberta(艾伯塔)省Edmonton(埃德蒙顿)出生。因参加加拿大的妈妈党们( Mamas)节目一炮而红。与Wax Records公司签约。她目前居住在Brampton, Ontario(安大略省)。流派:POP和R&B 现职业:词曲作者,歌手,学生。2010年夏天首次出现在加拿大的音乐排行榜上。2011年2月3日夺得《全加最佳新人》第一名。

I'm flying high
我飞翔在高空
I'm defying gravity
我正在抵抗地心引力
Kiss me goodbye
和我吻别吧
I'm defying gravity
我正在抵抗地心引力
you won't bring me down
你不会让我失望的
If I lie will you let me go?
如果我撒谎了那你还会让我走么

We got lost in each other's soul
我们迷失在彼此的灵魂中
I'll leave and I'll never know
我会离开的 但 我永远不知道
Will you let me go?
你会让我走么
Can't you see it's killing me?
你察觉不到你在伤害我么
I'm wide awake in all my dreams
在我所有的梦境里我都很清醒
And all that I can see is you
我能看到的所有都只是你
I'm trembling in your energy
在你的世界里我在颤抖
And holding all the memories
封锁所有的记忆
And hoping that it can't be true
并且希望它不是真实的
I'm flying high
我飞的很高
I'm defying gravity
与地心引力对抗
Kiss me goodbye
和我吻别吧
I'm defying gravity
我在与地心引力对抗
Cause I'm paralyzed
因为我麻木了
By the light in the sky
伴随着天上的光辉
Kiss me goodbye
和我吻别吧
I'm defying gravity
我同地心引力抗争
And you won't bring me down
你不会让我失望的
Tell me why it always stays the same
告诉我为什么我们总是一样的
Why'd I give you everything?
为什么我给了你我的太多
I never wanna break the chain
我从未想过毁掉这种平衡
Will you let me go?
你会让我走么
Can't you see it's killing me?
难道你不懂你在伤害我么
I'm wide awake in all my dreams
我在梦中都很清醒
And all that I can see is you
但我看到的只有你
I'm trembling in your energy
我在你的世界里颤抖
And holding all the memories
想封锁所有记忆
And hoping that it can't be true
希望这一切都不是真实的
I'm flying high
我飞的很高
I'm defying gravity
与地心引力对抗
Kiss me goodbye
与我吻别吧
I'm defying gravity
我在同地心引力斗争
Cause I'm paralyzed
因为我麻木了
By the light in the sky
随着天空中的光线
Kiss me goodbye
与我吻别吧
I'm defying gravity
我在与地心引力斗争
And you won't bring me down
你不会让我失望的
I'm paralyzed
我麻木了
By the light in the sky
与这天空中的光亮一起

I'm paralyzed
我麻木了
By the light in your eyes
伴着你冰凉的目光
I'm paralyzed
我麻木了
By the light in the sky
同这天上的微光一起

I'm paralyzed
我麻木了
By the light in your eye
伴随着你冰冷的目光
I'm flying high
我飞的很高
I'm defying gravity
我同地心引力对抗
Kiss me goodbye
与我吻别
I'm defying gravity
我同地心引力对抗
Cause I'm paralyzed
因为我麻木了
By the light in the sky
同这天上的微光一起
Kiss me goodbye
与我吻别
I'm defying gravity
我同地心引力对抗
And you won't bring me down
你不会让我失望的

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)