chickiss的夏天

Hallelujah California - Luna Shadows

小豆之家:

They say: "sit in the sun enough
人们说,要是常常沐浴在阳光下
Your hair's gonna lighten up"
你的发色也会明亮起来
It's true
是真的
I drove to silverlake and parked my car
我开着车去了银湖,把车停在湖边
Ran around the reservoir
沿着岸边自由自在地奔跑
Found proof
寻寻觅觅


Now everyday is summertime
每一天都是明媚的夏日
Los Angeles if you'll be mine
洛杉矶,如果你想和我在一起
Then I'll stay lonely only for you
那我就为了你,一直孤身一人

Meet me on the east side
来东岸见我吧
We can taste the sweet life
你和我,我们一起享受生命的甜蜜
Silver screens
就像银幕上的情侣一样
Take it to the west side
再一起去到西岸
Breaking in the best high
放浪形骸,无拘无束
Vitamin D til we bleed
就这样,一直晒太阳,晒到受不了
My daddy always warned
我爸爸常说
That the saddest songs are major keys
最悲伤的歌,才是人间的主旋律
Hallelujah California
哈利路亚,我亲爱的加州
California
加利福尼亚

So, come kick it down on Saturn's rings
就像有着土星的环带一样
Observatory empty wings with me
畅游宇宙,与我一起
Then we'll roll to origami record night
不管这段关系有多脆弱,和我一起享受这夜色吧
Talk about our vinyl lives
谈论着我们过时的生活方式
Emily lends a beat for
音乐喧嚣而迷幻
All the cherry cola pin up queens
红色的液体,顺着喉咙流下
Boulevard of broken dreams
破碎的梦想,又有谁在乎
It's ****ed up as seen on TV
就像电视上演过的一样,我们都一团糟

Meet me on the east side
来东岸见我吧
We can taste the sweet life
你和我,我们一起享受生命的甜蜜
Silver screens
就像银幕上的情侣一样
Take it to the west side
再一起去到西岸
Breaking in the best high
放浪形骸,无拘无束
Vitamin D til we bleed
就这样,一直晒太阳,晒到受不了
My daddy always warned
我爸爸常说
That the saddest songs are major keys
最悲伤的歌,才是人间的主旋律
Hallelujah California
哈利路亚,我亲爱的加州
California
加利福尼亚

Meet me on the east side
来东岸见我吧
We can taste the sweet life
你和我,我们一起享受生命的甜蜜
Silver screens
就像银幕上的情侣一样
Take it to the west side
再一起去到西岸
Breaking in the best high
放浪形骸,无拘无束
Vitamin D til we bleed
就这样,一直晒太阳,晒到受不了
My daddy always warned
我爸爸常说
That the saddest songs are major keys
最悲伤的歌,才是人间的主旋律
Hallelujah California
哈利路亚,我亲爱的加州
California
加利福尼亚

小豆之家敬上!

评论

热度(7)