chickiss的夏天

Wildest Dreams (Extended Mix) - Vijay & Sofia Zlatko、Tania Zygar

小豆之家:

Tick tock
滴答
The ball drops again and I'm stuck
润唇膏又一次掉落,但我仍温润如玉
Feeling everything till I'm not
感知这一切直到我不再光滑白皙
Here I go again
我再次出发
Please don't stop
请不要停息
Even if I try to shut you out
就算我试着将你推开

I love what you're all about
我仍爱你,爱你的全部
Don't let me get away
别让我离开
I've always had the wildest dreams
我那最狂野的美梦
That kept on coming back to me
持续地提醒着我
Getting close don't come easy
接近并不是那么容易
Since i pushed it all, far away from me
因为我已将这一切推开
Seems like I'm messed up, I can't get up
我看起来一团糟,无法振作起来
I keep on choking and can't seem to stop
窒息的感觉好像不会停止
I've become so obsessed, with all the rest
我已经对接下来的十分着迷
I don't know how to just do my best
我不知道如何竭尽全力
I've always had the wildest dreams
我那最狂野的美梦
That kept on coming back to me
持续地提醒着我
Getting close don't come easy
接近并不是那么容易
Since i pushed it all, far away from me
因为我已将这一切推开
Tick tock..
滴答
I've always had the wildest dreams
我那最狂野的美梦
That kept on coming back to me
持续地提醒着我
Getting close don't come easy
接近并不是那么容易
Since i pushed it all, far away from me
因为我已将这一切推开
I've always had the wildest dreams
我那最狂野的美梦
That kept on coming back to me
持续地提醒着我
Getting close don't come easy
接近并不是那么容易
Since i pushed it all, far away from me
因为我已将这一切推开

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(46)